maandag 12 oktober 2015

100: 11-10-15


Tijdens de 100e uitzending, foto: Wim Zonderland (bovenbuur van Mediamix).

TERUGLUISTEREN -> Beluister hier de uitzending terug.

Hierbij de tracklist van zondag 11 oktober. Dit was mijn honderdste uitzending. Vandaar dat ik even terugblikte met mijn favoriete tracks uit ruim 2 jaar. Wat betreft sommige hits was ik er vroeg bij, al in de eerste uitzending draaide ik 'Happy' van Pharrell en 'Royals' van Lorde, ruim voor het hits werden. Dat geldt ook voor 'Take me to church' van Hozier en 'Budapest' van George Ezra. Toch koos ik voor deze jubileum-uitzending niet voor de grote hits, maar de songs die onterecht geen hit werden. Persoonlijke favorieten die ook zonder hitparadesucces het onthouden waard zijn.

Aangezien in 100 afleveringen veel meer goeie liedjes voorbij kwamen dan er in een compilatie-uitzending passen, is de spotify-playlist bij NVN 100 uitgebreid tot de 100 beste songs.

01. The Smiths – Panic, 1986
02. 7Horse – Meth Lab Zoso Sticker
03. Donnie Trumpet & Social Experiment – Sunday Candy (+ Chance the Rapper, Jamila Woods)
04. Vaudou Game & Roger Damawuzan – Pas Contente
05. Benjamin Clementine – Cornerstone
06. Flyte – Over and out
07. Future Islands – Seasons (Waiting on you)
08. Father John Misty – The Night Josh Tillman to our apartment
09. D’Angelo – Sugah Daddy
10. Sticks & Moon – Handleiding
11. Tamikrest – Imanin bas zihoun
12. Jacqueline Govaert – Simple life
13. Anna & Elizabeth – Long time traveling
14. Marques Toliver – Stay
15. Bertolf – Jericho
16. The Tallest Man on Earth – Little Nowhere towns
17. Frazey Ford – September Fields
18. Laura Marling – False Hope
19. RY X – Berlin
20. Louane – Je Vole
21. Patty Griffin – Irish boy
22. Friends of the Family – Gone Away

TERUGLUISTEREN -> Beluister hier de uitzending terug.
TERUGLUISTEREN -> of hier.

Wil je de muziek zonder gelul er tussendoor, check deze spotify-playlist.
De tracks die niet op spotify te vinden zijn, zijn vaak wel elders te vinden
(zie daarvoor youtube, iTunes of sites van betreffende acts).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten