donderdag 18 juli 2013

00: 12-07-13

Na afloop van elke uitzending van de Nieuwe Van Nierop zal ik op dit blog de speellijsten plaatsen. Afgelopen vrijdag had ik mijn nulde uitzending, waarin ik de volgende songs draaide:

01. Beck - Sexx Laws (1999) oude uuropener - zie track 6
02. Handsome Poets - Scheveningen
03. Splendid - The Streets - Haagse Nieuwe
04. Lorde - Royals
05. The Boxer Rebellion - Diamonds
06. Beck - I won't be long - zie track 1
07. John Grant - Saddle the wind (soundtrack 'Lone Ranger')
08. Pharrell Williams - Happy (soundtrack 'Despicable Me 2')
09. Macklemore, Ryan Lewis & Mary Lambert - Same love
10. Pearl Jam - Mind your manners
11. Jett Rebel - Do you love me at all
12. Editors - Formaldehyde
13. Eefje de Visser - In het echt
14. Tom Odell - I think it's going to rain today (Randy Newman)
15. Laura Marling - Once

Beluister hier de uitzending terug.

Je kunt de uitzending tevens terug luisteren via de uitzending-gemist-functie van www.denhaagfm.nl . Voer daar de datum (afgelopen vrijdag) en het tijdstip van de uitzending (23:00) in. De terugluisterfunctie doet soms moeilijk: met Chrome-browser heb je de meeste kans.
Volgende week vrijdag wederom een uitzending: 23:00-24:00 Den Haag FM. Bereikbaar in regio Den Haag via 92.0 FM en/of elders via www.denhaagfm.nl

Je kunt de meeste songs in onderstaande spotify-playlist vinden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten